Merkidentiteit

Merkidentiteit

Een krachtige merkidentiteit in twee stappen. In een tijdperk waarin we dagelijks aan honderden merken worden blootgesteld, is er meer nodig dan een mooi logo of strakke website om op te vallen. Wil je mensen aan je merk binden, dan zul je een onderscheid-nieuwe en bestaande merken.

Stap 1
Merkstrategie

In de merkstrategie, bepalen we samen welke positie we willen innemen in het hoofd en hart van mensen. We gaan op zoek naar de sterke kanten van je merk en verbinden deze met de behoeften van de markt.

Diensten

Interne brand scan
Merksessie
Marktonderzoek
Interviews
Positionering

Resultaat

Merkrapport.
De kern van het merk omschreven in een merkdocument. Onderscheidende positionering.

Stap 1
Merkidentiteit

Als je precies weet wie je bent, is de volgende stap het doorvertalen van de merkpositionering  naar de merkidentiteit. Zodat wat je uitstraalt, past bij hoe je gezien wilt worden.

Diensten

Merkidentiteit

Resultaat

Alle Identiteitskenmerken gevisualiseerd in een digitaal brandboek en alle brand assets in een eigen werk omgeving.

← Creative value

Belevenis →

SHAPING BRANDS SINCE 2012      SHAPING BRANDS SINCE 2012      SHAPING BRANDS SINCE 2012      SHAPING BRANDS SINCE 2012